قیمت ساعت هوشمند و خرید مچ بند هوشمند شیائومی

قیمت ساعت هوشمند و خرید مچ بند هوشمند شیائومی

قیمت ساعت هوشمند و خرید مچ بند هوشمند شیائومی

قیمت ساعت هوشمند و خرید مچ بند هوشمند شیائومی

  • ۰
  • ۰

ویژگی برتر دستبندهای هوشمند سری Mi Band در قیمت بسیار پایین آنهاست. کمپانی شیائومی اینبار با ارئه نسل سوم از مچ بند هوشمند خود بار دیگر توانسته بسیاری از علاقه‌مندان به گجت‌های هوشمند را مجذوب کالای جدیدش نماید.

با توجه با اخبار به دست آمده و جزئیات منتشر شده از این مچ بند هوشمند، به نظر می‌رسد که مچ بند هوشمند Mi band 3 از همانند نسخه قبلی خود از قابلیت روشن شدن صفحه نمایش به محض بالا آوردن ساعت (یا همان ویژگی raise to wake) پشتیبانی می‌کند. این ویژگی در عین سادگی، بسیار قدرتمند و کارآمد است. به لطف وجود این ویژگی، هرزمان که به اطلاعات موجود بر روی صفحه نمایش این مچ بند هوشمند نیاز داشته باشید، کافی است تا مچ دست خود را به سمت بالا و تا رو به روی چهره خود حرکت دهید تا صفحه نمایش آن بدون فشردن هیچ دکمه و صفحه‌ای روشن شود.

صفحه فروشگاه: خرید مچ بند هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Band 3

مشخصات مچ بند هوشمند Mi band 3

قابلیت raise to wake این امکان را به شما خواهد داد تا در هنگام ورزش و پیاده روی برای اطلاع یافتن از زمان و همچنین تعداد گام‌های خود، نیازی به دست دیگر خود نداشته باشید. این موضوع می‌تواند خبر بسیار خوبی برای ورزشکاران طرفدار این سری از مچ بند هوشمند محسوب شود.

  • ۹۷/۰۴/۱۴
  • استایل آپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی